Straathof Young Plants

Straathof Plants biedt een zeer brede collectie chrysanten en vele soorten zomerbloemen. Maar hoe presenteer je nu deze enorme collectie aan afnemers - overzichtelijk en ook nog eens in vier talen?

 

Wij ontwikkelden:

• Logo
• Merkidentiteit
• Catalogus
• Website
• Promotieartikelen
• Sportkleding

In 1960, het jaar dat Hans Straathof geboren werd, startte zijn vader chrysantenstek- en bloemenbedrijf Straathof aan de Groenewoudskade in Roelofarendsveen. Zestig jaar later, anno 2020, staat Hans aan het roer en tekent hij samen met zijn team medewerkers voor de Europese export van 190 miljoen jonge planten per jaar waarvan 75% chrysantenstekken; oftewel ruim 450 voetbalvelden vol met chrysantenstek.

Hans Straathof is een ondernemer in hart en nieren en ijzersterk in het onderhouden van relaties met chrysantenkwekers door heel Europa. En daarmee helpt Windkracht 10 hem graag. Naast dat het altijd een gezellige boel is wanneer Hans langskomt om de brochure - en de rest van de wereld - te bespreken, werken wij keihard mee met het doorbouwen aan dit sterke merk en het inzichtelijk maken van het assortiment. Fraaie beelden, sprekende kleuren en een uitnodigende vormgeving; kortom een brochure die door afnemers graag in ontvangst wordt genomen.

Interview in Dik Water

In bad met Hans Straathof. Dat was het eerste interview dat wij, Erma Rotteveel, Dimmy Olijerhoek en Annemieke de Man, via de OVA-nieuwsbrief in 2008 publiceerden. Daarna volgden er nog zeven. 

Ons idee om ondernemers voor een paar uur letterlijk uit hun eigen bedrijf te halen en in een ludieke setting te fotograferen en interviewen, leverde boeiende gesprekken, wijze lessen en nieuwe inzichten op. We leerden de oorsprong en de unieke identiteit van ondernemend Kaag en Braassem steeds beter kennen en raakten er gaandeweg van overtuigd dat de verhalen een breder en vooral ook jonger publiek verdienden. Omdat wij vinden dat we trots mogen zijn op het ondernemerschap in onze gemeente en op de veelvoud en diversiteit aan bedrijven. Omdat we het daarom belangrijk vinden dat het ondernemend karakter behouden blijft en actief overgedragen wordt op de nieuwe generatie. 

Interesse in het interview met Hans Straathof? Neem contact met ons op.

In bad met Hans Straathof

In bad met Hans Straathof

Vorige
Vorige

Khabbaz

Volgende
Volgende

Flower Direct