Boeren Goudse Oplegkaas

Hoe kunnen we onze kaas als een sterk merk positioneren? En daarbij de kaaswinkels, affineurs en handelaars een podium bieden? Met deze vragen als uitgangspunt zijn we van start gegaan. Windkracht 10 heeft voor deze opdracht een merk-/campagnestrategie - in samenspaak met het BGO team - uitgewerkt naar een duidelijke onderscheidende beeldtaal gepresenteerd in aantrekkelijke idem vormgeving. Vakman-vrouwschap uit meerdere windstreken komen samen in de overtuigende nieuwe website. Aangevuld met eenduidig promotiemateriaal voor de consumenten. Het water loopt je in de mond. Boeren Goudse Oplegkaas wordt gemaakt van rauwe zomermelk van koeien die in de weilanden van het Groene Hart grazen. De kaas wordt op traditionele wijze in houten vaten met linnen kaasdoeken gemaakt. We kijken terug op een geweldige samenwerking, heerlijke boeren ‘bakkies’ en een mooi avontuur in RIJKS.

 

Wij ontwikkelden:

• Beeldconcept / Fotografie
• Website
• Promotiemateriaal consument

BGO Macbook Tegel_09.jpg

“We zijn erg blij met het advies van Windkracht 10 om vakman Joris Bijdendijk te portretteren en te citeren met onze kaas die hij dagelijks gebruikt. Daar zijn we trots op en nu wordt het ook zichtbaar voor de rest van de wereld.”

— Fotografie Windkracht 10 | Bart te RIJKS Amsterdam

Vorige
Vorige

Greenport Aalsmeer

Volgende
Volgende

Julianaschool